سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

Bonjour hiver!

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۶ ب.ظ

آخرین روز پاییزِ شلوغِ نود و چهار؛ باورش برایم سخت است که این پاییز فقط نود روز بوده. نه که نود روز کم باشد. که تمام فصل‎های نود روزهمان،‌ به سرعت برق و باد عبور می‎کنند... فقط این یکی،‌ پر از اتفاق بود...

در میان هوایی که نفس کشیدن در آن دشوار است، به استقبال زمستانی دیگر می‎رویم. نوای خوش‎آهنگ اسفندماه،‌ شادترین و شلوغ‎ترین و پر امیدترین ماهِ‌ سال را،‌ از همین حالا می‎توان شنید...

و امیدی که در راه است...

هزار تا حرف دارم... هزار تا... بی‎اغراق!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
لیلی

نظرات (۲)

به امید روزهای بهتر
این عمر ماست که داره میگذره
غافل از اینکه زندگی همین لحظه های جاریست
نگاه به آینده داریمو امروزمان را لگد مال میکنیم
پاسخ:
دقیقا :|
پر از اتفاق بود، پر از اتفاق
چه خوب که گذشت
گفته بودم از بلاگ دات آی آر بدم میاد؟ انگار نگفته بودم. 
دعا کن زمستون خوبی باشه، ختم بسم ا... شروع کردم:)
پاسخ:
چه خوب و چه بد که گذشت... :|
چرا. گفته بودی که بدت می یاد. خودمم گفته بودم ازش بدم می یاد. و کلا با هر بلاگ .ir ای! :))

امیدوارم که خوب باشه برای همه مون.
باید بهت بگم که چه خوب بود اون یکی. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی