سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

توضیح

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ق.ظ

به نظر می‎آید که باید به بعضی از خواننده‎های این‎جا، نه آن‎هایی که دقیقا به خاطر پستِ «ماجرای همان شبِ برفی زمستان هشتاد و شش» به این‎جا سرزده‎اند، یادآوری کنم که پست اشاره‎شده شخصی و خصوصی نیست. اگر خواننده‎ی شاید... بودید، کشفِ رمز کنید و بخوانیدش.

یک چنین دوستانِ نازنینی دارم من؛ بدون هیچ کنجکاوی‎ای از پست‎های پسورددار عبور می‎کنند.

پس من هم خاطرنشان می‎کنم که من اینجا، به احترامِ همه‎ی دوستانم که ممکن است از این‎جا عبور کنند، پست پسورددارِ خصوصی نخواهم داشت. یا عمومی خواهد بود، مثلِ همین پست که برای خواننده‎های شاید... هست و پسوردش را در پست بعدی گفته‎ام، یا دقیقاِ برای استفاده‎ی خودم خواهد بود، مثل پستی که با عنوانِ وبلاگ به مثابه‎ی فلش در بلاگِ قبلی داشتم و دقیقا کارکردِ فلش را برای من داشت وقتی که پورت‎های یواس‎بی محل کارم بسته بودند. البته برای آن هم راه‎حلی مناسبت پیدا کرده‎ام و دیگر چنان پستی هم در کار نخواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۶
لیلی

شاید...

نظرات (۴)

خیلیم خوب
take it easy
لیلی جان فونت نوشته هات و رنگ زرد ِ زمینه چشم آدمو اذیت میکنه جوری که سخت میشه خوندن مطالبت 
پاسخ:
توی اولین فرصتی که روی لپ تاپ اینترنت داشتم عوضش می کنم. :)

متاسفانه نتونستم رمز گشایی کنم یه راهنمایی کنید 

پاسخ:
این‌ مربوط به گذشته هست. شاید... الان کانال داره که شامل این قسمت‌ و بقیه‌ی‌ قصه‌ی‌ تا حالا نوشته‌شده هست. پست‌ها رو هم به خاطر کامنت‌هاشون این‌جا نگه داشتم برای خودم. 

سلام خوب هستین میشه کانال رمان شاید برام بفرستین ممنون میشم من خواننده قدیمی رمان هستم تازه تونستم پیدات کنم 

پاسخ:
سلام

این آدرس فعلی کاناله. اگر وقتی پاسخم رو دیدید عوض شده بود همون‌طور که قبلا براتون نوشته بودم، می‌تونید از کانال @ShayadFriends آخرین لینک کانال رو پیدا کنید. توی پست‌های آخر کانال می‌تونید پیداش کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی