سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرآشپز

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۴ ب.ظ

یکی از مظاهر خودآزاری و دگرآزاری (گفتنِ مازوخیسم و سادیسم دیگر برایش زیادی‎ست!) این است که بعدازظهر ماه‎رمضان، پیشنهاد بدهی دورهمی Chef ببینید. البته وقتی جمع مختلط باشد، حق انتخاب زیادی باقی نمی‎ماند ولی... آخر Chef؟ آن هم وقتیکه دسته‎جمعی سحری را هم خوش‌‎خوشک خورده باشید...




*

چند سال پیش هم، ماهی‎ها عاشق می‎شوند را یک بعدازظهر ماه‎رمضانی دیده بودم... آن یکی که انگار بوی غذاها را هم پخش می‎کرد اطراف و اکناف!

ولی قبول دارید تماشای این‎جور فیلم‎ها، توی ماه‎رمضان، بیشتر می‎چسبد؟ مخصوصا وقتی که اواخرش باشد؟

نظرات (۶)

نمونه دیگه ش, داشتن دوستیه که هی فرت و فرت برات عکس غذا میفرسته تو گروه!
به کدامین گناه؟!
تاوان میدهد کسی که نمیداند گناهش چیست:)))

پ. ن: راستی راستی منو شناختین؟:)) توقع نداشتم آخه. ممنون همینجوری!
پاسخ:
آره! من هم از این دور و بری‎ها دارم! :)) البته این کاملا عامدانه و مردم‎آزارانه هست. کار من عامدانه نبود! سهوا اتفاق افتاد! :)))

تاوان می‎دهد کسی که نمی‎داند گناهش چیست... :)))

پ. ن.: آره خب! آی دی یاهو، اسم کاربری‎تون بود توی سایت دیگه؟ مگه نبود؟ :)
این فیلم فوق العادس
من تا حالا سه بار دیدم
یه حس نیرو و انرژی و انگیزه خاصی به آدم میده

پاسخ:
آره پر از انرژی و رنگ هست :)

فوق‎العاده؟... نه، این براش خیلی زیاده به نظر من! فقط فیلم دوست‎داشتنی‎ای هست.
سلام،شرمنده من دوره افتادم از فارغ التحصیلان رشته ریاضی وضعیت کارو میپرسم شما جز معدود خانمایی هستید که من میشناسم(البته شما منو نمیشناسید :))))و عمران خونده خواستم بپرسم وضعیت کاری چه طوره؟ عمران بزنیم یا نه؟
پاسخ:
سلام
چی بگم؟ وضعیت کار جوری هست که برای شش ماه آینده هم نمی‎شه پیش‎بینی درستی کرد، چه برسه با چهار سال آینده! ولی توی «شرایط فعلی»، فکر می‎کنم توی رشته‎های مهندسی، عمران به خاطر تنوعش، وضعیت کاری بدی نداشته باشه. (همون طور که گفتم این کاملا نسبیه). و البته به خود آدم هم بستگی داره، خیلی خیلی خیلی زیاد. اگه آدم زرنگ باشه، باهوش باشه، خوب و «درست» درس خونده باشه، بیکار نمی‎مونه. هر سه تای این آیتم‎هایی که گفتم خیلی مهمند و ساده نباید بهشون نگاه کرد. البته به فاکتورهایی مثل شانس و آشنا و... این‎ها هم که لازم نیست اشاره کنم.
این‎که عمران بزنین یا نه؟ اصلا نمی‎تونم آره یا نه بگم در جواب این سوال. :)
میدونید خیلی برام جالبه که شما دقیقا تصویری هستید که من از اینده خودم دارم یک مهندس عمران کتاب خون و فیلم باز که مینویسد :)))بازم شرمنده برای سوْال بی ربطم تو قصه سرا پیداتون نکردم وگرنه اونجا میپرسیدم:)
پاسخ:
شاید درست‎تر این باشه که تصویری که از من ساختین، دقیقا تصویری هست که از آینده‎ی خودتون دارین! :)) ولی البته من مهندس عمران هستم، کتاب هم زیاد خوندم و می‎خونم، فیلم‎ هم همین‎طور.:)
خب با این تصویر آینده، یه بخش مسئله حل شد. این که علاقه دارید به این رشته. البته یک موضوع خیلی خیلی مهم اینه که، نه این رشته، که همه‎ی رشته‎ها، واقعیتشون با اون تصویری که آدم، مخصوصا توی دوران نوجوانی ازشون داره، فرق دارن. خیلی خیلی فرق دارن.

خواهش می‎کنم. خوشحال می‎شم اگه بتونم کمکی کنم. ولی اون‎قدر این موضوع مهم و تعیین‎کننده هست برای آینده‎ی شما که بیشتر از این نمی‎تونم حرف تشویق‎کننده یا بازدارنده‎ای بزنم! :)
الان در شرایطی هستیم که صدای شر شر آب هم به هوسمون میندازه !
ان وقت شف ؟ !!!
ماهی ها عاشق میشوند ؟؟!!!

یک سالی که من تازه تکلیف بودم ماه رمضان مصادف با عید نوروز بود .
تلویزویون هم هی وسط کارتونها یه تیزر کارتونی از بلاد کفر نشون میداد که خانواده سر میز غذا بودند وچه میزی !
ژله های لرزان
کیک ها لبریز از توت فرنگی و شکلات
سوسیس ها
مرغ بریان
سیب زمینی سرخ کرده .
خدا نگذره از تقصیر باعث و بانیش
هنوز چشم من بعد بیست وچند سال دنبال خوراکی های اون میز کافره .

طاعات قبول رفیق جان!
عید هم مبارک .
همچنان برای رفیقت دعا کن .







پاسخ:
امسال این اتفاق نیفتاد برام و تشنگی اذیتم نکرد ولی، سال‎های قبل شده بود روزهایی که از کنار جوی آب رد می‎شدم هم هوس آب خوردن می‎کردم! :))
سوال سوءاستفاده‎گرانه!: آیا فرمول تهیه‎ی ساندویچ کوبایی‎ای که توی شف درست می‎کردن رو بلدی؟ :))

فیلم‎های این‎جوری زیادن... بیشتر اون‎هایی که توی رستوران‎ها می‎گذرن و...
هوم! یک چیزی که مدت‎ها دلم می‎خواست، کیمچی‎هایی بود که توی سریال‎های کره‎ای همه براشون سر و دست می‎شکستند! تا این‎که یک کره‎ای بهم کیمچی واقعی رو نشون داد و... فهمیدم نباید به ذائقه‎ی آسیای جنوب شرقی‎های اعتماد کرد! با اون سوشی‎های نفرت‎انگیزشون!

*
سعی می‎کنم تصور کنم، چون اون تیزر رو یادم نمی‎یاد ولی، توی تصوراتم نمی‎تونم تصور کنم که غذاهای کارتونی من رو به هوس بندازن! :))

*
عید تو هم مبارک عزیزم. طاعاتت قبول :)
نظرا تایید نمیشن ؟ :/
پاسخ:
دارن تایید می‎شن یواش یواش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی