سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

...

جمعه, ۶ بهمن ۱۳۹۶، ۰۹:۲۹ ب.ظ

وقتی در بزرگراه به طرف خانه می‎آمدند، لوئیس گفت: اگه نمی‎تونی همه‎ی اون چیزی رو که دنبالشی به دست بیاری، لااقل به قسمتی از اون خودت رو راضی کن، این‎قدر مغرور نباش.

هلن که تحت‎تاثیر قرار گرفته بود، گفت: به چی راضی باشم، لوئیس؟

لوئیس مکث کرد. بعد گفت: خودتو به کم‎تر قانع کن.

ـ هرگز به کم‎تر قانع نمی‎شم.

ـ آدما مجبورن سازش کنن.

ـ من روی آرمان‎هایم سازش نمی‎کنم.

ـ با این حساب به چی تبدیل می‎شی؟ یه پیردختر پژمرده‎ی بی‎روح؟ فایده‎ش چیه؟

ـ هیچ‌‏چی.

ـ خب پس چکار می‎خواهی بکنی؟

ـ منتظر می‎شم و رویابافی می‎کنم، بالاخره یه اتفاقی می‎افته.

ـ دیوونه!

لوئیس هلن را جلوی بقالی پیاده کرد.

هلن گفت: برای همه‎چی متشکرم.

لوئیس گفت: تو من رو می‎خندونی!

و سرعت گرفت و دور شد.

بقالی بسته بود و طبقه‎ی بالا تاریک. هلن به خاطر آورد که پدرش اکنون بعد از خستگی یک روز طولانی، خوابیده است و افرائیم را خواب می‎بیند. از خود پرسید: راستی خودم را برای چی حفظ می‎کنم؟ چرا سرنوشت بابرها این‎همه غم‎انگیز است؟

 

+ فروشنده ـ برنارد مالامد

 

* قبلا پایین یکی از پست‎های شاید... گذاشته بودمش.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۶
لیلی

فروشنده

نظرات (۲)

اینجا میتونم جواب اون طرف رو بدم؟
لطفا بنویس لیلی... اصلا من عاشق همون بهانه هاییم که ذهن خیال پرداز تو منتظرشه... :)
پاسخ:
همه‌جا می‌شده :)
می‌نویسم...

به خاطر محبت و مهربونی‌های شما هم که شده...
سلام لیلی جااان. چقدررر پایین پست ها و بالای پست های شاید... رو مثل خودش دوست داشتم.
لیلی جان همه ی چیزهایی که توی کانال می نویسی رو دوست دارم و چقدررر موافقم باهات و راضی ام از خوندنشون ( مثلا همین هم نظر بودنمون در مورد پایتخت و مرآتی و...) دوست داشتم میشد لایک شون کرد و براشون کامنت گذاشت. لطفا مثل قدیم اینجا هم بیشتر بنویس لیلی جان ما نوشته هات رو خیلی دوست داریم  :)
پاسخ:
سلام سارا 91 عزیز :)
لطف داری. خدا رو شکر که دوست داری و راضی هستی. و هم‌نظر هستیم. :))
ولی چه خوبه که چه هم‌نظر باشیم یا نه، به نظرات هم دیگه احترام بذاریم.
دوباره این‌جا بیشتر خواهم نوشت. اگر مجالی باشه و فرصتی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی