سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تو را من چشم‎ در راهم...*

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

صبوحا به من یادآوری کرد که فصلِ محبوبم تابستان است. البته که فصلِ محبوبِ من تابستانست. ولی از آن تابستان‎هایی که کم‎تر اتفاق می‌افتند. مخصوصا توی این شلوغی‎ها و این نبودِ وقت. وقتی که تمامِ روزهای تابستانت، از صبح تا شب، به کار و درگیری بگذرد. تابستانی که فصلِ محبوبِ من هست، جور دیگری‎ست. همه‎چیز پیش‎کش، همان خوابِ نیم‎روزیِ تابستان را هم شدیدا دلتنگم. دلم، همین الان، توی اولین روزهای شهریور، ماه آخرِ تابستان، برای تابستان لک زده است.

 

* البته که نیمایِ یوش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۷
لیلی

نظرات (۱)

انگار کنترل اوضاع از دستمون در رفته باشه ...
یا افتاده باشیم رودور روزمرگی و  هی دور خودمون بچرخیم ، ساده ترین دلخواسته هامون به طرز عجیبی غیر ممکن به نظر میرسند.
مثل لذت خوندن یک کتاب ، بدون دغدغه و دلهره و یا یه فرصت برای قدم زدن های سرخوش و آرامش آور ...
و حسرت بعد از خاموش شدن گوشی و آسیب انگشت وسفر تو ...




پاسخ:
آره. واقعا! آره... واقعا...

زندگی رو به خودمون سخت کردیم، خودخواسته و بدون هیچ دلیلِ موجهی... قبول دارم. در حالی که زندگی همین دلخوشی‎های کوچیکه... خوشبختی مجموعِ همین دلخوشی‌های کوچیکه.
حیف که فقط حرف می‎زنیم و باور نداریم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی