سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

این جمعِ عجیبِ شلوغِ دوست داشتنی و جذاب

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۳:۳۹ ب.ظ

فقط جهت اطلاع؛ بازپخش سریال وضعیت سفید از شبکه آیفیلم، از دیشب شروع شده. هر شب ساعت 9. فکر می‎کنم غیر از پنج‎شنبه‌ها. تکرارش هم حدود ساعت 1 بعدازظهر هست. من همین تکرارِ قسمتِ اولش را توی چرخیدن توی کانال‎ها کشف کردم.

+ این سریال، به نظر من، بهترین سریال ایرانی‎‎ِست که تا به حال ساخته و پخش شده. اگر قبلا تماشایش نکرده‎اید، تماشای این بارش را از دست ندهید. جاهایی شگفت‎زده‎تان خواهد کرد. امیدوارم این بار کامل بازپخش شود.




موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۴

نظرات (۴)

یک مسابقه ای هست بنام دستپخت ، آرزومه از اول تا آخرش رو‌ بتونم بی دغدغه ببینم . یعنی تمام پیش آمد ها ، درخواست ها، گرسنگی ها و ... بین ساعت هشت تا نه شب رخ می ده در خانه ی ما .
و‌حالا هم که وضعیت سفید ، چندمین باره پخش میشه و من همیشه به خیلی جاهاش نمی رسم . چه حیف ...
 تو به جای من ببین و‌کیف کن . 
خیلی ها! ، اندازه ای که‌ دو نفر آدم خردادی آن هم دهه دوم خردادی می توانند از یک‌همچین وضعیتی کیف کنند .


رفیق  ... 


پاسخ:
تقصیر پیشامدها، درخواستها و گرسنگی ها نیست صبوحا! تجربه به من می گه، اون ساعت، به طور معمول، شلوغترین ساعته توی خونه ها!
بعد هم خوبه مسابقه ش؟ من تا به حال چند بار وقتِ داوریش رسیدم! هیچ وقت قبل از داوری رو ندیدم! :))

من فقط پخش اصلی رو دیدم. یک بار دیگه کشفش کردم تقریبا آخراش که فهمیدم اونم گزیده بازپخش می شه!

دلم می خواد ببینم. البته الان یه کمی شلوغه و شاید نشه، هر شب تماشا کنم، مخصوصا که اون ساعت هم، ساعت نسبتا شلوغیه توی خونه. ولی، تا جایی که می شه، به جای هر دومون می شینم و می بینم و کیف می کنم، خردادی طور. خیلی.
سلام :)
اتفاقا منم باهات هم عقیده ام که این سریال بهترین سریال ایرانی ساخته شده و پخش شده است. منم خیلی دوست دارم این سریال و مامانم بهم خبر داد داره پخش میشه، میدونست که خیلی دوست دارم دوباره ببینمش و البته منم به دخترخاله م خبر دادم و اون بین یاد تو هم افتادم لیلی جان چون قبلا بهش اشاره کرده بودی و ازش حرف زده بودی :) خواستم بهت خبر بدم که دیدم خبر داری :)
شب های زمستون میچسبه دیدن وضعیت سفید :)
پاسخ:
سلام ساراجون

ممنون که به یادم بودی. هر چیز دیگه هم که پیش اومد که فکر کردی که ممکنه من دوست داشته باشم بدونم، بهم خبر بده! :)
کشفش خیلی اتفاقی و بعید بود برام. چون آی فیلم شبکه ای هست که توی چک کردن کانالها هم معمولا اصلا کسی سراغش نمی ره توی خونه ی ما!

بله. فکر می کنم خواهد چسبید. :)
چقدر تایمش بده ! نمی دونی تکرار داره یا نه ؟ 
پاسخ:
یکی از تکراراش 1 بعدازظهره، اون یکی فکر کنم 5 صبح! :))
خواهش میکنم عزیزم و باشه حتماااا :)
ما هم خانوادگی به جز مامانم البته، تلویزیون دیدن و گذاشتیم کنار. کلا ما بچه ها از وقتی دانشگاه رفتیم و تجربه ی زندگی تو خوابگاه و پیدا کردیم نمیدونم چرا دیگه نمیتونیم تلویزیون ببینیم حتی وقتی دور هم هستیم تلویزیون روشن باشه خاموشش میکنیم من یکی صداش هم اذیتم میکنه و البته که سیاست های صدا و سیما و پخش نکردن برنامه های خوب هم بی تاثیر نیست. فقط گاهی بعضی بازی های مهم ورزشی و دور هم میبینیم مثل دیدن بازی امشب استقلال و السد (که خدا رو شکر استقلال برد) که همونم هی غر میزنیم به نحوه ی پخش کردنشون و...
 و حالا بعد از مدت هاست ما دور هم جمع میشیم و وضعیت سفید میبینیم :) 
ببخشید که انقدر حرف زدم و دیر جواب دادم مثل همیشه با گوشی میام سر میزنم.
پاسخ:
ما هم خیلی وقته، تلویزیون رو گذاشتیم کنار، غیر از استثنائاتی! البته من شلوغی روشن بودنِ تلویزیون رو دوست دارم! :)) مامانم ولی مثل تو، کلا با صدای تلویزیون هم مشکل داره! :))

ما که مهمون داشتیم و بازی رو ندیدم! و امروز فهمیدم که همه دیدن! حتا پرسپولیسی ها! :))
از چند ساعت قبل از بازی هم که همه ی راههای منتهی به ورزشگاه ترافیک عجیب و غریبی داشتن! نمی دونم تاثیر ژاوی بود یا بلیت رایگان یا البته که استقلال (تیم اصیل و محبوبِ خودمون!) :)))

ما با مهمونامون (که البته فوتبالی نبودن، وگرنه حتما باید فوتبال رو تماشا می کردن) وضعیت سفید دیدیم و همه شروع کردن به خاطره بازی وسطش! :)

مهمونامون از اون قشرِ وضعیت سفید ندیده بودن!

دیر و زود مهم نیست ساراجون. مهم اینه که باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی