سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

افسوس...

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ

...چه تناقضی دارد جستجوی چشم‎اندازهای خاطره در واقعیت، که همواره افسونی را که خود خاطره و نیز حس ناشوندگی‎شان به آنها می‎دهد، کم خواهند داشت. واقعیتی که شناخته بودم دیگر نبود... مکان‎هایی که شناخته‎ایم فقط از آنِ جهان فضایی نیستند که برای راحت بیشتر در آن جایشان می‎دهیم. تنها لایه‎ی نازکی در میان ادراک‎های به هم پیوسته‎ای بوده‎اند که زندگی آن زمانِ ما را می‎ساختند؛ یادِ یک تصویر چیزی جز حسرتِ یک لحظه نیست؛ و افسوس که خانه‎ها، راه‎ها، خیابان‎ها هم، چون سال‎ها، گریزانند.

جستجو - پروست


نظرات (۳)

افسوس ...

***

بی ربط نوشت :

می دونی که ... هستند کسانی که گردِ (تو بخون جهان) گردیده اند و خوبانِ (مثلاً عالم) دیده اند و لطف همون ها رو هم سنجیده اند و باااااااز تو براشون چیز دیگه ای ! 
و اینکه یادت نره موقع نوبل گرفتن موراکامی، از سخنرانیش نگُرخی ! :دی
پاسخ:
:|

***

:*
عاشق این بی‎ربط‎نوشت‎ها هستم! مخصوصا وقتی که پای نوشته‎ای به این غمگینی، چنین چیزی می‎نویسی، این قدر دور و بی‎ربط به این همه اندوه و حسرت!؛ سخنرانی موراکامی! :)))
عالی بود! عالی!
از شدت شرمندگی زیر صدتا پتو قایم کردم خودمو ! 
پاسخ:
خوبه اتفاقا! کامنتِ بی‎ربط دوست دارم :)

فقط؛ سخنرانی برنده‎ی نوبل کی و کجا پخش می‎شه؟
فرقی نداره که برنده کی باشه، در هر صورت من منتظر «اون» سخنرانی هستم! :))
نمی دونم ... تحقیق می کنم در موردش. 8-)
بله ... حتی می تونیم منتظر نقل قول از نویسنده های شهیری که دستشون از این دنیا کوتاه شده هم در "اون" راستا باشیم ! :))
پاسخ:
البته، جایی پخش که نمی‎شه! همون چاپ‎شده‌ش هم کافیه و گویا!

:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی