سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

...

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۳ ق.ظ

شک ندارم که پای یکی از قوانین ناشناخته‎ی فیزیک در میان است که آخر هفته، این‎قدر سریع و مثل یک پلک برهم گذاشتن می‎گذرد. شک ندارم. قانونی که فقط منتظر است که یکی کشف و به نام خودش ثبتش کند. قانونی موذی و بدجنس...

*

بی‎تا... بالاخره همان‎طور که به تو قول داده بودم، در مورد فرندز نوشتم. البته، اصلا آن‎چیزی نشد که می‎خواستم. ولی مهم این است که شروع کردم و حتما، حتما، حتما، ادامه‎اش خواهم داد. چقدر حرف خواهیم زد در مورد فرندز، وقتی‎که کمی از این شلوغی‎ها فارغ شدی... و من هم بعد از آن وقفه‎ی ده‎‎ساله، دوباره تماشایش کرده‎ام.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۹
لیلی

Friends

فرندز

نظرات (۲)

۱۹ دی ۹۴ ، ۰۳:۰۹ کدخدا (م.م.ز)
هووووووووووووووووووووووووم
اینجا شکلک نداره اصلا؟ :| 
حرف زدن در موردشون تمومی نداره و تکراری هم نمیشن... با هم ببینیم<3 
می دونی که حین کارم همیشه صداشون پس زمینه است، این سری داشتم فصل ده رو گوش می کردم که رسیدم به اپیسود اخر و اپارتمان خالی شون. ناراحت شدم خیلی(واقعیتش اینه که اون چند قسمت آخر رو فقط یکبار دیده بودم) بلافاصله رفتم رو فصل اولش که بگم نه!اینها تموم نمیشن :))
پاسخ:
نمی‎دونم شکلک داره یا نه! بررسی می‎کنم!
دقیقا... تمومی نداره و تکراری نمی‎شن! من که دارم دو سه تا فصل آخر رو با خست و صرفه‎جویی نگاه می‎کنم. دلم نمی‎یاد تمومش کنم و دوباره با اون حس خلاء پایانی روبه‎رو بشم. :|
اصلا همین که می‎دونم آخراشه، یه جورایی دلم می‎گیره باز.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی