سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ما را بس...

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۳ ق.ظ

در آستانه‎ی شب‎های قدر... صبوحا این‎ها همان جملاتی هستند که گفته بودم...


باز نشر پستی از سالِ قبل:


هر بار، به این خطابها که میرسم... آمدنِ بغض بیاختیار است...


یا عمادِ من لا عمادَ لَه، یا سندَ من لا سندَ لَه، یا ذُخرَ من لا ذُخرَ له، یا حرزَ من لا حرزَ له، یا غیاثَ من لا غیاثَ له، یا فخرَ من لا فخرَ لَه، یا عزَّ من لا عزَّ لَه، یا معینَ من لا معینَ لَه، یا انیسَ من لا انیسَ لَه، یا امانَ من لا امانَ لَه...

یا حبیبَ من لا حبیبَ لَه، یا طبیبِ من لا طبیبَ لَه، یا مُجیبَ من لا مُجیبَ لَه، یا شفیقَ من لا شفیقَ لَه، یا رفیقَ من لا رفیقَ لَه، یا مغیثَ من لا مغیثَ لَه، یا دلیلَ من لا دلیلَ لَه، یا انیسَ من لا انیسَ لَه، یا راحمَ من لا راحمَ لَه، یا صاحبَ من لا صاحبَ لَه...


بگذار دیگران، هر چه میخواهند بخوانندمان...


اى پشتیبانِ کسى که پشتیبان ندارد، اى پشتوانهی کسی که پشتوانهای ندارد، اى ذخیرهی کسی که ذخیرهای ندارد، اى پناهِ آنکه پناهى ندارد، اى فریادرسِ آنکس که فریادرسی ندارد، اى افتخار آن کسی که مایهی افتخارى ندارد، اى عزت کسی که عزتى ندارد، اى کمکرسانِ کسی که یاوری ندارد، اى همدم آنکسی که همدمى ندارد، اى امانبخش کسی که امانى ندارد...

اى دوستِ آنکه دوستى ندارد، اى طبیبِ آنکسی که طبیبى ندارد، اى اجابتکنندهی آنکه پاسخدهندهای ندارد، اى یار شفیقِ آنکسی که شفیقی ندارد، اى رفیق کسی که رفیقی ندارد، اى فریادرس آنکس که فریادرسى ندارد، اى راهنماى آنکه راهنمایى ندارد، اى مونس کسی که مونسى ندارد، اى رحمکننده به آنکسی که رحمکنندهاى ندارد، اى یار ملازمِ آنکه یار و ملازمی ندارد...

 

یار باماست... چه حاجت که زیادت طلبیم...

دولتِ صحبتِ آن مونس جان... ما را بس...*

 

* البته که حافظ


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۴
لیلی

نظرات (۳)

به دادمان برس .... الهی آمین 
پاسخ:
آمین
لیلی ... لیلی !
دیشب دقیقا وقت خواندن این فراز ، به خصوص انجا که : ای افتخار کسی که مایه ی افتخاری ندارد ، فکر کردم به اینکه چقدر ادمها به سبب اینکه افتخاری نداشته اند شماتت شده اند  بی خبر که پشت این ادم یک خدای پر افتخار ایستاده است .
بی خبر !؟!


لیلی طلب دعای خیر دارم .
ارامش صبر و ادمیت .
دعایم کن رفیق جان. 
پاسخ:
آره صبوحا...

یک عالمه حرف اینجا نوشته بودم که همه‎شون رو پاک کردم! :)) چون حس کردم الان وقت گفتنش نیست بدون انرژی لازم و...
به خاطر این دو تا فراز هم که هست، همیشه می‎خونمش. به عشق رسیدن به این دو تا.

حتما صبوحا... هر چه خوبی...
یادم هست... یادت هست؟
یک وقت خوب همه شو برام بگو ...

یادم هست !
پاسخ:
:)

💜💜💜
*
برای آوردن این قلب‎ها کلی تلاش کردما! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی