سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

زامبی‎ها

جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۷ ق.ظ

یکی از شبهای تعطیلِ این ماه که می‎خواستم قبل از سحر فقط وقت بگذرد، بدون این‎که کار جدی‎ و نیازمند فکری انجام دهم، نشستم و بیشتر از سر کنجکاوی، از میان فیلم‎های هاردِآقایهمکاربه‎همراه‎آورده، غرور و تعصب و زامبی‎ها را دیدم!

تجربه‎ی واقعا هولناکی بود! واقعا! اکیدا توصیه می‎کنم به ندیدنِ بلایی که «زامبی‎ها» سر غرور و تعصب آورده‎اند، اگر مثل من این قصه را دوست دارید.

*

بین تمام سلاح‎های دنیا، حالا می‎دونم که عشق خطرناک‎ترین سلاحه. چون زخمی جاودانه بر من گذاشت. من کی تا این حد اسیر طلسم شما شدم، خانم بنت؟ نمی‎دونم کدوم ساعت و مکان، یا کدوم حرف و نگاه باعث و بانیش بوده. قبل از این که بفهمم، درگیرش شده بودم. (آقای دارسیِ زامبی‎کش!)

 


نظرات (۳)

فاجعه های ادامه دار هستند :| 

یه مجموعه کتابند که این فیلم از روی کتاب اول ساخته شده - این سبک معروفه به پارودی! - عقل و احساس و آنا کارنینا هم .... حقیقتن خوندن و دیدن کارهایی از این دست تجربه افتضاحیه برای دوست داران کارهای کلاسیک - به خصوص غرور و تعصب - و به طور کل هر کس که شعور و سلیقه استانداردی در کتابخوانی و فیلم دیدن دارد .
پاسخ:
بعد از این که اسمش رو دیدم، رفتم یه کمی در موردش خوندم و در مورد این کتاب‎ها و سبک و... البته اسم کتاب‎های دیگه رو ندیدم...
ولی آخه آناکارنینا!؟!؟!؟!؟!؟ :|
با همین رمانای جین آستین و جوِ یه جورایی سرخوشانه‎ش غیرقابل هضم بود... آخه آناکارنینا!؟!؟!؟


*
من مشکل اساسی داشتم و دارم با نویسنده‎هایی که رمان‎های نویسنده‎های دیگه رو ادامه می‎دن... بربادرفته و ربه‎کا و همین غرور و تعصب و... یه جور سرقت ادبی می‎دونم تازه از نوع بدترش... این‎که نه تنها از شهرت و اعتبار یک نویسنده‎ی دیگه استفاده کنی که رمانِ اون رو ادامه بدی جوری که شاید اصلا، اصلا، اصلا، راهی که نویسنده‎ی اصلی برای شخصیت‎هاش در نظر گرفته بود نبوده باشه...
حالا این یکی، این زامبی‎بازی‎ها که دیگه نور علی النوره! وسطِ رمان و دنیای نویسنده...
وسطِ دنیایی که جمع کثیری خواننده باهاش مانوسند...

با تایپ کلمه pride تو گوگل،پیشنهاد اول گوگل غرور و تعصب و زامبی بود، بعدش غرور و تعصب!!!😓

شرحش رو تو گوگل خوندم! اشکم در اومد! :| این جمله اش داغونم کرد رسما! :
Elizabeth can't stand Darcy, but respects his skills as a zombie killer!!

انی وی، آقای دارسی زامبی کش نسبت به آلترناتیو های مقابل خیلی خیلی بهتره! 
| : آقای دارسی زامبی که عاشق الیزابت بنت انسان شده، یا حتی بدتر! آقای زامبی که تحت تاثیر الیزابت زامبی کیلر شده! 


این فیلم ها و موزیک ویدیو های پارودی! فقط مناسبن واسه فیلم هایی مثل fifty shades of Grey!  که شده: fifty shades of black! یا خواننده هایی مثل مایلی سایرِس! نه فیلم ها و خواننده هایی که دوست داریم!:| 

پاسخ:
اگه خودش رو دیده بودی با این جمله داغون نمی‎شدی! :)))

فکر کنم... شاید... انگار... احتمالا... اونا آلترناتیوهای بدتری نبودن از اینی که هست!


اصلا تحملِ هیچ خیانت و دست‎درازی به کتاب‎ها و فیلم‎هایی که دوست دارم رو ندارم! مگر یک اقتباسِ خوب و وفادار سینمایی از کتاب‎ها... و در مورد فیلم‎ها... هیچی! هیچی!
یعنی این مورد برای اولین بار بود به چشمم خورد این همه تو این انجمن های فیلم بینی غرور و تعصب زامبی بازی ندیده بودم! اصلا مگه می شه؟!!
دارسی زامبی کش؟؟؟ 
اتفاقا که من از طرفدارای والکینک دد هستم اما واقعا دارسی زامبی کش!!!
اصلا در باورم نمی گنجه!
به نطرت مصدر فعل نمی گنجد چیه؟ گنجیدن!؟😂
پاسخ:
کم کاری کردن! اون انجمن‎های فیلم‎بینی که بهشون سر می‎زنی! :)))
خب توصیه نمی‎کنم ببینی برای در باورت گنجیدن!
واقعا چیه مصدرش؟ :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی