سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

راه‎های منتظر

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

این شب‎ها، هوای تهران معرکه‎ست... و تهران پر از پارک است و خیابان و پیاده‎رو... حیف که تهرانِ امروز خیلی شهر کوچه و پس‎کوچه‎ها نیست، هر چند که هنوز هم پر است از کوچه و پس‎کوچه- و چه پیاده‎روی‎های شبانه‎ی نرفته‎ای که هر شب، زیر آسمانِ این شهر، هدر می‎روند.

«راه»‎ها منتظرِ ما هستند... ناامیدشان نکنیم.

و من همان‎قدر که عاشق اتوبان و خیابانم، عاشق کوچه و پس‎کوچه‎ها هم هستم... چه بسا بیشتر. و البته، «تو» می‎دانی که منظورِ من از کوچه پس‎کوچه و خیابان و اتوبان چیست.

*

آقا در روزهای دور
آیا شما عاشق من نبودید؟


+ مهسا فعال

***


روزی چند بار
در مسیر خانه‎ی مردی میایستم
که از روبهرو میآید
و دستهای دیگری را
محکم گرفته است


آدم فراموشی میگیرد
دستها اما نه...


عجیب نیست
که مجسمهساز شدم
هر روز پیکر این مرد را میتراشم
هر روز به اندام زیبای همسرش
به موهای آزاد دخترش
که هم نام من است
دزدکی نگاه میکنم


گاهی به سرم میزند بپرسم:
آقا در روزهای دور
آیا شما عاشق من نبودید؟

مهسا فعال



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۱
لیلی

نظرات (۱)

لایک
نایت لایف ، تو تهران ، مگه داریم ؟!! -__-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی