سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اگر چه...

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۲۴ ق.ظ

با این‎که وقتی بودی هم، نبودی، این دور بودن... زیادی سنگین است.


*

پ. ن.: سهیلا، رها، فاطمه، مینا، ندا و... همه‎ی «آشنا»هایی که کامنت خصوصی گذاشتین، خوانده‎ام پیغام‎های‎تان را و... ممنون.

گاهی آدم، از پشتِ کلمات هم دلتنگ می‎شود. گاهی... به شدت دلتنگ می‎شود.

پ. ن. دو. حرف دارم... زیاد... وقت را اما، کم دارم.

پ. ن. سه. اگر از جایی دیگر می‎شناسمتان، با همان نامی که می‎شناسم‎تان پیغام بگذارید یا لااقل نشانه‎ای بدهید :)

پ. ن. چهار: دلم برای آبی‎نوشتن‎ها، بالا و به‌خصوص پایین پست‎ها تنگ شده...

احیانا کسی آن‎ها را کپی کرده، همراه با خود پست‎ها؟ منظورم، هر پست همراه با آبی‎های بالا و پایینش هست. وگرنه همه‎ی آن شعرها را دارم. حرف‎ها را اما نه.

پ. ن. پنج: لذت‎های پراکنده، اگر وقت نوشتن دست بدهد، به زودی به روز خواهد شد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
لیلی

نظرات (۲)

سلام و صد سلام لیلی جانم.
انشالله که اوضاع بر وفق مراد باشه.
دلم شاید... میخواد خیلی زیاد
امیدوارم ی فکری به حال دل ِ تنگ ما کنی.
احتمالا تا پایان صفحه 23 سیو کرده باشم.

شادکام و سلامت و سربلند باشی.
پاسخ:
سلام فاطمه‎جون
ممنون. برای تو هم همین‎طور.

*
ببین من خود شاید... رو دارم. چیزی رو که ندارم، متن هر پست با بالا و پایین‎هاش هست. اگر این نبود و فقط آبی‎ها بودند هم خوبه.
اگه داری، می‎شه برای من ایمیل کنی؟

ممنون :)
لیلی

چقدر خوبه که تو اینجا رو داری... و چقدر خوبه که هستی!
بعد از بسته شدن سایت و دور شدن از بچه هایی که یه روزایی که شاید روزای خاص زندگیم بودن باهاشون حرف زدم... بچه هایی که کنارشون روز نوشت نوشتم... بچه هایی که باهاشون بحث کردم، مخالفت کردم، خندیدم و... احساس عجیبی دارم. انگار یک بخشی از گذشته ازم جدا شده. نمی دونم آیا دوباره اون روزا و اون ادما برمیگردن یا نه. البته خوشحالم که تو هستی.
و به اندازه ای که از بودنت خوشحالم از نبودنت می ترسم... می ترسم یکهو دل بکنی از این مجازی ها!
پاسخ:
مینا
مرسی عزیزِ مهربون :)

البته، کلا آدم‎ها نباید برای برگشتنِ دوره‎ای که پشت سر گذاشتند، خوشحال باشند. منظورم رو رسوندم؟

من هستم، همیشه، این‎جا. جایی قرار نیست برم، بی‎خبر! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی