سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یک تجربه‎ی احتمالا موقت

دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹ ق.ظ

بارها، بچه‎ها پیشنهاد داده‎اند کانالی توی تلگرام داشته باشم (و البته حتا اگر مستقیم بیان نکرده باشند، می‎دانم که منظورشان کانالی برای شاید... هست! :دی) و من هر بار سرسختانه مقاومت کرده‎ام! سرسختانه و متعصبانه به وبلاگ وفادار بوده‎ام، به اصالتِ این فضای دیگر تقریبا متروکه. ولی، حالا که گفته‎اند به زودی «تکلیفِ تلگرام را روشن خواهند کرد!»، یک‎هویی تصمیم گرفتم (برای فرار از شروعِ کاری دیگر!) تجربه‎اش کنم، قبل از این‎که کلا نابود شود و من تجربه‎نکرده بمیرم! :)

پست‎های وبلاگ، آن‎جا هم کپی خواهند شد. این اولین کانالی هست که ایجاد می‎کنم و چیزی در مورد کانال و کانال‌بازی نمی‎دانم. به احتمالِ زیاد موقت خواهد بود (تکلیفِ تلگرام را یکسره کنند یا نکنند!) و شاید... هرگز در آن منتشر نخواهد شد.


The7thLine


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۷
لیلی

نظرات (۲)

سلام لیلی جان. امیدوارم تجربه ی کانال زدن برات خوشایند باشه و ادامه بدی و موقت نباشه. اگر از لذت های پراکنده هم توی کانال پست بذارین خیلی خوبه میشه :)
اجازه ی معرفی کردن کانال به دوسنان هم هست؟
پاسخ:
سلام ساراجون
خوبی؟
لذت‎های پراکنده! اوه! هزار ساله سراغش نرفتم!

فعلا که کانال هست، اگه دوست داشتی معرفی کن. ولی چیز خاصی نیست. یک چیزی مثل وبلاگ :))
جمله ی آخر چقدر بیرحمانه بیان شده :))
باورت میشه لیلی من پست آخر شاید... رو تازه خوندم.
مثل نم نم بارون پاییزی بهم چسبید تو این روزای بی بارونی.
من منتظرش میمونم
شاید...
یه روزی
یه جایی
صبورم
صبورم : )
پاسخ:
قاطعانه هست :))
بچه‌ها همون موقع هم خیلی خوب اطلاع‌رسانی کرده بودن توی گروه‌های مختلفی که از بچه‎های سایت تشکیل شده بود.
خوشحالم که بهت چسبید. :)

یه روزی، یه جایی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی