سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

من از آن روز که دربندِ توام، آزادم *

شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷ ب.ظ

حتا وقتی هم که دیگر دربندِ چیزها نیستیم، این مهم است که زمانی دربندشان بوده باشیم؛ چون همیشه به خاطرِ دلایلی بوده که دیگران نمیفهمیدهاند. حس میکنیم که خاطرهی چنین حسهایی فقط در درونِ خودِ ماست؛ باید برای تماشایشان به درونِ خودمان برگردیم.

+ در جستجوی زمانِ ازدسترفته


* سعدی


پ. ن.: چقدر، چقدر، چقدر در این لحظه دلتنگم... اثرِ صدای علیرضا قربانیست و ترانه‎ای که پخش می‎شود آیا؟ تلویزیون برای خودش روشن است، بدون این‎که کسی تماشایش کند. سرم را بلند می‎کنم و نگاه می‎کنم؛ افتتاحیه‎ جشنواره‎ی فیلم فجر. جالب است که سال به سال، نسبت به این جشنواره و فیلم‎هایش بیتفاوت‎تر می‎شوم. ولی، مهم است که زمانی دربندِ این چیزها بوده‎ام. مهم است... منی که جاگذاشته‎ام در گذشته‎ها... منی که...


بعدانوشت: صبوحا من خوبم :)



نظرات (۴)


پیام دریافت شد.
 چه خوب که خوبی رفیق .
نکند کم‌کم این دلتنگی در ما بومی شود .و یا نکند دائم برای حال خوبمان ، باید اسپند دود دهیم ( به رسم قدیمی ها و به شیوه مرسوم در خانه ی ما ،از آن مدل ها که دودش چشم‌نظر را باطل می کند یا نه نمی دانم اما بی شک حاضرین را به درجات آسم نائل می آورد )
* دم پروست در این پست و پست دیشب گرم . حسن ختام بی نظیری برای گفتگوی میان من و همسر بود .
* من در گذشته جا مانده ت را هم دوست داریم .
* فیلم های فجر یا زجر؟! .بقول محمدصدرا که همش گوشزد می کند مامان نبین این فیلم ها رو شب خواب بد میبینی .



پاسخ:
دلتنگی بومی شده در وجود ما... چه تعبیری صبوحا.
من اسپند دود کردن رو دوست دارم :) بوی اسپند که می پیچه، حس خوبی پیدا می کنم، هر جا، هر وقت.

* برای خودت اسپند دود کن لطفا. برای...
* برای تو اسپند دود می کنم و برای رابطه ی دورِ نزدیکمان.

** گزارشهای جشنواره، از بعضی آدمهای خاص رو احتمالا دنبال خواهم کرد و یک سری فیلم رو برای تماشای سال بعد انتخاب خواهم کرد و از بینشان فقط دو سه تا را، شاید، توی سینما تماشا خواهم کرد! درست مثل امسال! :))
یه متن جالب با یک مکالمه جالب تر
:)
پاسخ:
مکالمه؟
:)
ارغوان شاخه ی هم خون جدا مانده ی من.... :)
پاسخ:
وات؟! :))
علیرضا قربانی دیگه :)))) یکی از آهنگ هایی که تو جشنواره خوند همین بود آخه 
پاسخ:
به هر چی فکر کردم جز علیرضا قربانیِ پست! :))
آره... یکی از اون ترانه هایی بود که اون لحظه دلگیرم کرد، خیلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی