سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

یعنی «چیزی نیست»... ولی هست *

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۳ ق.ظ

چه دلچسب بود تماشای دیوارِ چهارم. میترا مرسی از توصیه‎ت؛ در تمامِ مدتِ تماشای این تئاتر روی ال ای دیِ چهل و دو اینچ، حرفی که خیلی وقت پیش در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان و این تئاتر زده بودی توی دهلیزِ ذهنم جا گرفته بود. و فکر کردم چقدر خوب بوده «شرکت» در تماشای این تئاتر، از نزدیک.

وقتی حرف از کاری از امیررضا کوهستانی‎ست، مطمئنم که وعده‎ی لذتی‎ست تازه.  

* از دیالوگ‏های تئاتر دیوار چهارم، نوشته و کارگردانی امیررضا کوهستانی، برداشتِ آزادی از نمایش انگلستان اثر تیم کراوچ


نظرات (۳)

اگه بدونی چقدردلم می خواد دوباره ببینمش ! 
خوشحالم که خوشت اومد.
منم "خشکسالی و دروغ" عزیز رو از تو دارم ... با اون همه "ریتا"ش ! :دی
پاسخ:
اولش همه‎ش توی تماشاگرا، دنبالِ تو می‎گشتم :)) یادته که عکسهات رو توی اجراش بهم نشون داده بودی؟ دنبال میترای با همون لباس می‎گشتم :)

*
منم یک «خشکسالی و دروغ» از تو دارم :)
اون اجرایی که ما رفته بودیم فکر کنم چون از اجراهای آخر بود آدم معروف زیاد داشت. هما روستا، مهناز افشار و رضا میرکریمی ...
اگه اونا رو دیدی ما هم هستیم ! :دی

***

راست می گی ...
پاسخ:
البته قبل از آدرس دادن هم، فهمیده بودم که نبودی توی اون اجرا. هیچ آدم معروف دیگه‎ای هم نبود :))

*
بله :)
"دیگه" رو خوب اومدی ! :))))
پاسخ:
:))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی