سطر هفتم

سطر هفتم

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ماهِ...

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

دلم یک اتفاق خیلی خوب میخواهد. یک اتفاقِ خیلی خوب، که این بدحالی را دگرگون کند. که آنقدر قَدَر باشد که این غمِ... را با خود بشوید و ببرد. هر چند نمیدانم کدامِ اتفاقِ خوب میتواند... هست اصلا اتفاقِ خوبی که بتواند؟

هیچ چیزی هست که بتواند اثر این دو هفته را پاک کند؟ نیست.

ماهِ بدی را پشت سر گذاشتیم. خیلی بد. ولی وقتی که خواستم عنوانِ پست را بنویسم «ماهِ بد»، دستم به نوشتن نرفت. همیشه امکانِ وقوعِ اتفاقاتِ بدتری هم هست...


خدا را شکر...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۶
لیلی

نظرات (۲)

لیلی خدا رو شکر که گذشت 
چقدر جای شکر داره که سختی ها می گذرن
من مطمئنم اتفاقای خیلی خوب بعد از سختی های بزرگ می افتن
پاسخ:
مرسی عزیزم... مخصوصا برای پیغام توی حرمت. نمی‎دونی چقدر خوشحالم کرد توی اون وضعیت... دمِ افطار...
سلامتی واقعا بزرگترین نعمته و ماها (امثال من و تو منظورمه) معمولا تا یه جای کارمون نلنگه قدرشو نمی دونیم. 

گاهی فکر می کنم اگه اون آندوسکوپی ای که نرفتم قرار بود برای من حکم پیشگیری از بیماری لاعلاحی رو داشته باشه و من پشت گوش انداختمش، حتی مَثَل مثل سگ پشیمون شدن هم دردی از من دوا نخواهد کرد !
احتمالا باید هی این کامنتمو بخونم و اشک بریزم و بگم خدایا غلط کردم !

***

برای تو و همه ی کسانی که دوسشون داری آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ماه های پیش رو از بهترین ماه های زندگیتون باشه.
پاسخ:
باید خودم هم به شدت مراقب و پیگیر سلامتیم باشم، ولی تو این اوضاع فکر می‎کنم آیا خونواده‎م طاقتش رو داره؟
.
.
.
انگار برای ما هست کارهایی که نکردیم که شاید باعثِ...
برای من که خیلی بوده... خیلی خیلی زیاد...

***

ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی